Dry needling in Amsterdam Osdorp bij Fysio de Koostraat
21586
page-template-default,page,page-id-21586,page-child,parent-pageid-21574,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.6,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Dry needling

Snel van uw pijnklachten af?
U kunt nu ook bij ons terecht voor dry needling. Wij werken met een unieke en nieuwe methode van dry needling: de FIN-methode. FIN staat voor Functional Integrated Needling. Vraag nu naar de mogelijkheden!

Wat is FIN?
FIN is een unieke dry needling methode waarmee op een effectieve wijze pijnlijke en hardnekkige spierverhardingen of chronische pijn behandeld worden. Een spierverharding of triggerpoint is een hard aanvoelende plek in een spier, die naast een lokale drukpijn vaak ook pijn op andere plaatsen van het lichaam kan veroorzaken. Met onze dry needling methode boeken wij ook goede resultaten bij chronische pijn.

FIN is een geïntegreerd concept van verschillende dry needling methodes en ontwikkeld om sneller en beter resultaat te krijgen bij acute en chronische pijnklachten.

Aantal behandelingen
De behandeling vindt in het begin twee keer per week plaats. Later kunnen we volstaan met één keer per week. Maar ook een eenmalige behandeling biedt soms al een verbluffend resultaat.

Doet het pijn?
Patiënten ervaren een lichte prik bij het plaatsen van de naalden. Dit gevoel neemt snel af. Daarna kunt u een gevoel van totale ontspanning ervaren. Na het zetten van de naalden blijft u 20 minuten ontspannen op de behandelbank liggen.

Meer weten? Klik op dit filmpje voor een mooie animatie over triggerpoints.

“ Wij helpen u graag verder “